HTML

Facebook

Alföldi Újra

Közönségkampány azért, hogy újra Alföldi Róbert legyen a Nemzeti Színház főigazgatója

Friss topikok

Kontakt

kontakt: alfoldiujra(kukac)gmail(PONT)com

2012.11.25. 17:24 alfoldiujra

Schmitti trükkel távolítanák el Alföldit

Két és fél évnyi kínos magyarázkodás és számtalan meghiúsuló leváltási kísérlet után a kormány megtalálta a - szerintük - legtisztább módját Alföldi leváltásának: egy nyilvános és törvényesnek tűnő pályázat, ahol a bírálókat (legalábbis kilencből négyet biztosan) épp a legnagyobb rivális, Vidnyánszky Attila nevezi ki.

Az elismerés szavai: Közösségi képzőművészeti alkotás a Nemzeti Színház nézőitől a Nemzeti Színháznak- MOST VASÁRNAP DÉLUTÁN 5 ÓRA, A NEMZETINÉL több info itt

(Hosszú cikk. Amennyiben nincs időd most elolvasni az egészet, görgess a végére a rövid összefoglalóért!)

2012. november 14-én lezárult a pályázat a Nemzeti Színház főigazgatói posztjára és felállt a pályázatokat bírálni hivatott szakmai bizottság. A pályázók között van a színház jelenlegi igazgatója, Alföldi Róbert, valamint a Debreceni Csokonai Színház igazgatója, a jelenleg szinte minden fontos színházi pozíciót egyszerre betöltő Vidnyánszky Attila. Alföldire szerteágazó tevékenysége miatt szokás a polihisztor kifejezést használni, Vidnyánszkyra viszont inkább az álláshalmozó illik. A színháza vezetésén túl ugyanis ő az elnöke a jobboldali színházakat tömörítő Magyar Teátrumi Társaságnak, amely egyébként nemrég tulajdonrészt szerzett a legnagyobb magyar színházi fesztiválban, a POSZT-ban.Továbbá ő a Kaposvári Egyetem Színházi Intézetének vezetője, valamint osztályfőnöke is, ezen felül pedig az Emberi Erőforrások Minisztériuma által kijelölt Színházművészeti Bizottság elnökeként minden fontos színházi döntésben övé az utolsó szó.

vidnyanszky.jpgVidnyánszky Attila ©haon.hu

Baljós árnyak

A Vidnyánszky vezette Magyar Teátrumi Társaság kiadványa ebben a hónapban Ki lesz a fa alatt a Nemzetiben? főcímmel jelent meg. Ez már csak azért is furcsa, mert az elbírálásra illetve a kinevezésre szánt 2x30 nap határideje nem karácsonykor, hanem január 14-én jár le. Feltűnő egybeesés, hogy pár nappal ezelőtt a kulturális területért felelős államtitkár, L. Simon László is a pályázatok mielőbbi elbírálását szorgalmazta, és a pletykák szerint már jövő héten, tehát alig két héttel a pályázat lezárulta után nyertest hirdetne a Minisztérium. A legfurcsább mégis az, hogy maguk sem titkolják, valami nincs rendben a pályáztatás körül. Pár nappal ezelőtt ugyanis az MTI által kiadott közleményben is megjelent, hogy Vidnyánszky Attilának közvetlen befolyása van a pályázat bírálóinak kinevezésére, így fennáll az összeférhetetlenség gyanúja.

Alföldi Róbert ugyanakkor bízik a tisztességes eljárásban, és a pályázók közül egyedüliként nyilvánosságra hozott pályázatának befejezéseként így ír:

Hiszek abban, hogy Magyarországon a teljesítmény számít,

hiszek abban, hogy az elvégzett munka elnyeri méltó jutalmát,

hiszek abban, hogy a nehézségeken valódi nemzeti összefogással úrrá leszünk,

hiszek abban, hogy minden itt élő állampolgár magyarsága ugyanannyit ér, és

hiszek abban, hogy munkámmal hozzájárultam és a jövőben is hozzájárulhatok hazám boldogulásához

Schmitti trükk

schmittpal.jpg

Húsz évvel ezelőtt egy Schmitt Pál nevű MOB elnök kíváló minősítéssel védte meg az azóta plágiumnak bizonyult, formai hibáktól hemzsegő kisdoktoriját a Testnevelési Főiskolán. A kínosabbnál kínosabb részletek és magyarázkodások tengerében talán sokak figyelmét elkerülte, hogy Schmitt védésével egy időben két opponense, valamint a védési bizottság két tagja, köztük az akkori rektor is tagja volt a MOB-nak, lényegében tehát Schmitt Pár beosztottjai voltak. Ha erre ma azt mondjuk, hogy utólag nézve nem volt szerencsés, akkor a Nemzeti Színház pályázatait bírálók névsora már jelenleg sem az. A bírálók majdnem felét, kilencből négy embert ugyanis az a Színházművészeti Bizottság delegálja, amelynek elnöki tisztjét az egyik pályázó, Vidnyánszky Attila tölti be. További egy fő, a Minisztérium szakreferense esetében szintén komoly kérdések merülnek fel a pártatlanságot illetően, két személy kilétéről pedig egyszerűen nincsenek információink, mert nevük nem is nyilvános. 

A kör bezárult

Két és fél évnyi kínos, szélsőjobb felé történő magyarázkodás és számtalan, különböző okból meghiúsuló leváltási kísérlet után a kormány tehát megtalálta a - szerintük - legtisztább módját Alföldi leváltásának: egy nyilvános és törvényesnek tűnő pályázat, ahol a bírálókat (legalábbis kilencből négyet biztosan) épp a legnagyobb rivális, Vidnyánszky Attila nevezi ki. És ha már a bírálóknál tartunk, érdemes megnézni, hogy pontosan kik és milyen alapon váltak érdemessé egy ilyen komoly döntés meghozatalára.

A Színházművészeti Bizottság

A Vidnyánszky Attila által vezetett Színházművészeti Bizottság vele együtt öt tagból áll. Ketten közülük, Vasvári Csaba és Fekete Péter a Magyar Teátrumi Társaságban szintén beosztottjai Vidnyánszkynak.

Vasvári Csaba, a Magyar Teátrumi Társaság egyik alelnöke a jobboldali médiabirodalommal rendelkező nagyvállalkozó, Széles Gábor vejeként ült be a székesfehérvári Vörösmarty Színház igazgatója székébe. Ez ugyanakkor nem akadályozta meg abban, hogy pár évvel későbbi, nyilvánvaló alkalmatlansága okán történő kirúgásakor a fortélyos félelem és a kézi vezérlés kifejezések gyakori emlegetésével haknizza végig a sajtót. Igazgatása alatt az országosan növekvő trendekkel szemben a nézőszám drasztikusan csökkent, ami egyenes következménye volt a marketing és a szervezési terület dilettáns módon történő összevonásának.. A fagyossá váló légkör miatt elment továbbá 46 munkatárs is, köztük jó pár nagynevű színész (Szabó Győző), a 12 tagú tánckar, valamint leépítések voltak a technikai személyzetnél is. Az önkormányzat egyszer még kisegítette egy 155 millió forintos rendkívüli támogatással, kétszer ugyanakkor már nem tették meg ezt a szívességet. Itt jegyeznénk meg, hogy a törvény szövege szerint "a bizottság tagjait az adott területen tevékenykedő elismert művészek és művészeti szakemberek közül kéri fel a miniszter".

Fekete Péter jelenleg főszerkesztője a Magyar Teátrumnak , a Magyar Teátrumi Társaság kiadványának, valamint az általa igazgatott Békéscsabai Jókai Színház színház is tagja az MTT-nek. Fekete Péter történetéből akár filmet is lehetne forgatni, ha létezne még magyar filmgyártás, mi itt csak a Magyar Narancs cikkéből emelnénk ki pár részletet, mert ez is épp elég érdekes. A Békéscsabai Jókai Színház igazgatója a cardiffi főiskolán szerzett színházrendezői diplomát, ám amikor ennek bemutatására kérték a közgyűlés kulturális bizottsága előtt, ezt változatos indokokkal elutasította (Budapesten van, költözünk), ennek hiányában pedig csak egy szombathelyi főiskolai diplomát és egy müncheni bűvészdiplomát tudott felmutatni. Ennek ellenére mégis kinevezték megbízott igazgatónak. Ez az állapot aztán kerek öt éven keresztül tartott, ami alatt Fekete megszerezte azt a vezetői tapasztalatot, ami egy valódi pályázaton feltétele az intézményvezetői kinevezésnek és amivel addig ő nem rendelkezett, valamint (a cardiffi diploma honosíttatása és bemutatása helyett) Veszprémben elvégzett egy színháztudományi mesterszakot, így már képzettséget is be tudott mutatni (bár az, hogy milyen bölcsész alapszak teljesítése alapján vehették fel ide máig rejtély). Így lett végül 2012-ben kinevezve megbízott helyett valódi igazgatónak a békéscsabai színházba.

A Színházművészeti Bizottság által delegált bírálók

Nagy Viktor a Magyar Teátrumi Társaság másik alelnöke. Nagy állítólag Kövér László embere volt a győri teátrumban, azonban annyira két lépéssel a nézők előtt szeretett volna járni, hogy végül is magukról a nézőkről feledkezett meg. Megszüntetett két, nézők által kedvelt bérletet, melynek hatására a bérletesek száma radikálisan megfogyatkozott és ígéreteivel szemben végül nagynevű művészeket sem tudott vendégként a színházba csábítani. Ez és a nézők tömeges elpártolásra együtt már elegendő indokot szolgáltatott a fideszes városvezetésnek arra, hogy a műsorpolitikában fennálló nézetkülönbségekre hivatkozva eltávolítsák a teátrum éléről.

okovacsszilveszter.jpg

Ókovács Szilveszterről (a képen) az Operában eddig eltöltött időszaka alatt kiderült, hogy azontúl, hogy szereti fegyelmivel eltávolítani mindazokat, akik bármilyen kritikát meg mernek fogalmazni vezetői tevékenységével kapcsoltban, a kormányzat bármit eltűr tőle, legfeljebb átrakja egy másik pozícióba az Operán belül. Fegyelmi eljárást indított például Volf Katalin ellen, aki nyíltan kifejezte ellenérzéseit az új balett-igazgatóval szemben. Kirúgta a Népszabadságba publicisztikát író, a Dohnányi-ügyről nyíltan beszélő karmestert, Győriványi-Ráth Györgyöt is. A történtek betetőzéseként pedig meztelen futballhuligánhoz hasonlította Tokody Ilonát, miután a művésznő nyilvánosan emelt szót az Operaház művészeinek tiszteletéért és emberi méltóságáért. Tokody kirúgása után, még a felmentés ideje alatt ellene is fegyelmit indított, amitől aztán a nagy médiavisszhang miatt visszakozni kényszerült.

Szigethy Gábor színháztörténészt a Vidnyánszky vezette Magyar Teátrumi Társaság jelölte a 2013-as POSZT egyik válogatójának, amiről tudni kell, hogy hatalmas megtiszteltetésnek számít a szakmában, így joggal mondhatjuk, hogy Szigethy nem egyszerűen Vidnyánszky delegáltjaként, hanem egyenesen lekötelezettjeként került be a Nemzeti Színház pályázatait értékelő bizottságba.

A bizottság tagja még Kerényi Imre rendező, aki Szigethyhez hasonlóan a Vidnyánszky által elnökölt Magyar Teátrumi Társaság delegáltja volt a zsűriben az előző POSZT-on. Mostanában inkább a politikai sajtóból értesülhetünk tevékenységéről: legutóbb 300 milliót küldött 14 cím kiadására és terjesztésére a „ballib kánon” ellenében létrehozott projekt keretében, miközben csak 200 millió forintos támogatást jut az NKA könyvkiadás szakkollégiumának. Hozzá kötődik még az Alaptörvény asztala és az Alaptörvény díszkiadása is

Az EMMI jelöltjei

A Minisztérium három embert jelölt a bizottságba, ebből kettő ismeretlen, csak a Miniszter által kijelölt miniszteri tanácsadó, Révész Mária neve nyilvános.

Révész Mária, Pécs volt Fideszes elnöke szintén a POSZT-on át kapcsolódik Vidnyánszkyhoz. Révészt a színházi találkozót szervező nonprofit kft. élére az amúgy fideszes többségű pécsi közgyűlés teljesen véletlenül épp azután nevezte ki, hogy a Vidnyánszky által vezetett Magyar Teátrum Társaság tulajdonrészt szerzett a kft-ben. 9/5.

Ki maradt ki?

A Színházi Dolgozók Szakszervezetét Konrád Antal színművész képviseli. 2010-es újraválasztásakor a szakszervezetben erős jobbratolódás volt érzékelhető, a szakszervezet két akkor megválasztott alelnöke Blaskó Balázs és Nemcsák Károly lett.

A munkavállalókat a kétszeres Kossuth-díjas és kétszeres Jászai Mari-díjas Törőcsik Mari, a Nemzet Színésze képviseli.

torocsikmari.jpg

Összegzés

A Nemzeti Színház pályázatait bíráló testület majdnem felét (9-ből 4 főt) az a Színházművészeti Bizottság jelöli ki, melynek elnöke nem más, mint az egyik pályázó, Vidnyánszky Attila. Ezen felül ebből az ötfős Színházművészeti bizottságból két fő (Vasvári és Fekete) a Magyar Teátrumi Társaságban is beosztottjai Vidnyánszkynak.

Az ezáltal a bizottság által kijelölt, a Nemzeti Színház igazgatói pályázatának bírálatára hivatott négy ember közül kettő a kormányhoz feltétlen lojális pártkatona, Ókovács és Kerényi, akik közül Kerényi bizonyos szempontból Vidnyánszky lekötelezettjének is tekinthető, csakúgy mint Szigethy Gábor színháztörténész, miután mindkettőjüket a Vidnyánszky vezette MTT jelölte POSZT-válogatónak illetve zsűritagnak. A bizottság által negyediknek kijelölt Nagy Viktor pedig Vidnyánszky alelnöke az MTT-ben, és Vasvárihoz hasonlóan egy bukott igazgató, akit még a fideszes városvezetés is jobbnak talált leváltani.

A kilenctagú bizottság ötödik embere a miniszter jelöltjeként Révész Mária miniszteri főtanácsadó, akit a POSZT-ot szervező nonprofit kft. élére épp azután neveztek ki, hogy Vidnyánszky MTT-je tulajdonrészt szerzett a kft-ben. A hatodik ember a Színházi Dolgozók Szakszervezetét képviselő Konrád Antal, amely szakszervezetben  erős jobbratolódás történt 2010-ben. A hetedik és nyolcadik ember kilétéről semmit nem tudunk azon kívül, hogy az EMMI két szakreferenséről van szó, így azt sem tudhatjuk, ők milyen üzleti vagy egyéb kapcsolatban állnak Vidnyánszkyval. A bírálóbizottság kilencedik tagja Törőcsik Mari, kétszeres Kossuth-  és Jászai-díjas színművész, a Nemzet Színésze, a Nemzeti Színház Örökös Tagja. A fügefalevél.

Ez az eljárás méltatlan Alföldi Róberthez, méltatlan a Nemzeti Színházhoz és méltatlan Magyarországhoz.

Ezért mi, a Nemzeti Színház nézői kampányt indítunk azért, hogy az elvégzett munka elnyerje méltő jutalmát, és Alföldi Róbert maradjon a Nemzeti Színház igazgatója. Ehhez azonban RÁD is szükség van! Csatlakozz a Facebook oldalunkhoz és iratkozz fel a levelezőlistánkra, hogy könnyebben felvegyük a kapcsolatot!

Csak együtt sikerülhet!

A Nemzeti Színház nézői

233 komment · 1 trackback

Címkék: színész pályázat ókovács szilveszter igazgató rendező alföldi róbert nemzeti színház kerényi imre fekete péter nagy viktor vasvári csaba vidnyánszky attila magyar teátrum társaság


A bejegyzés trackback címe:

https://alfoldiujra.blog.hu/api/trackback/id/tr524923876

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Schmitti trükkel távolítanák el Alföldit 2012.11.26. 16:48:01

Két és fél évnyi kínos magyarázkodás és számtalan meghiúsuló leváltási kísérlet után a kormány megtalálta a – szerintük – legtisztább módját Alföldi leváltásának.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dagiiron 2012.11.27. 10:53:41

A sok Alföldi hívő egyet elfelejt, hogy a kedvencük politikai kinevezett, egy előre lefutott pályázaton nyert az akkori társulat sem őt akarta, hanem egy másik pályázót, de ez senkit sem érdekelt, mivel csak az ő apukája volt szocialista politikus...

www.bama.hu/baranya/kozelet/nemzeti-szinhaz-csalast-emleget-baliko-110452

braue 2012.11.27. 10:56:28

@dagiiron: De most elvárnák, hogy másként legyen és újra ő nyerjen. Hát, persze. Amikor ők döntenek akkor is az ő emberük nyerjen, meg, ha nem ők döntenek akkor is.

mojoking77 2012.11.27. 10:58:02

@dagiiron: Bocsass meg, de ha elolvastad volna azt a linket amit ide masoltal, nem csinaltal volna hulyet sajat magadbol. Bar vegul is semmi gond, de ezzel is a jobbos idiotak idiotasagat erosited..

kamarti 2012.11.27. 11:02:07

@braue: na, tökéletesen leírtad, hogy a VA vezette MTT szerint miért _kell_ nekik adni a színházakat, a POSZTot. Nem azért, mert jobbak (ezt még VA sem mondja a táboráról, annyira nem hülye, de untermannak megteszik), hanem mert "most ők jönnek". Ez aztán a szakmai érv...

VA is évek óta azzal ríja tele a sajtót, hogy ő a meg nem értett, alulértékelt művész, akit se a szakma, se a kormány, se a kritikusok nem szerettek. Ehhez képest:
Jászai Mari-díj (2002), a Kultúra Lovagja (2003), Kritikusok díja (2004), Magyar Köztársasági Ezüst Érdemkereszt (2005), Nádasdy Kálmán-díj (2006), Magyar Művészetért díj (2007). Oké, a Kossuth-díjat csak 2011-ben kapta meg...

magyarul egyébként szívnék, így mondjuk

kamarti 2012.11.27. 11:04:29

@mandulás: mondjuk arra én is kíváncsi lennék, hogy azok, akik most azt emlegetik, Alföldi kinevezése se volt tiszta, akkor is felemelték-e a szavukat (illetve, hogy ha rákérdezne bárki, hogy is volt az Alföldivel anno, mit mondanának...)

ezek meg legalább a látszat kedviért berakhattak volna egyvalakit, aki - legalább látszólag - nem függ VA kegyétől...

mandulás 2012.11.27. 11:09:33

@braue: Erről írtam. Ha nem tetszett anno, hogy politikai kinevezés történt, most miért nem emeled fel a szavad ez ellen?

Vajon téged csak addig zavar a politikai kinevezés, amíg nem asaját kutyád kölykéről van szó?

Az eljárás akkor is kifogásolható volt, és az egy más dolog, hogy Alföldi szakmailag is tökéletesen megállta a helyét.

És nem is arról van most szó, hogy a többi jelölt nem ért a színházhoz, hanem, hogy az egyik pályázónak ilyen befolyása van az elbírálásban, ami nevetséges.

Össze kell fogni 2012.11.27. 11:11:16

@Hertelendi: Örüljön, hogy nem ismeri, ki a másik pasas... Mi itt Debrecenben ismerjük, csak a polgármester "seggnyalói" járnak színházba, szörnyű, amit művelt a Csokonai Színházzal! Már ahogy idekerült, az sem volt tisztességes, hát még amit csinált!!!

kamarti 2012.11.27. 11:13:04

@dagiiron: remélem, azóta is követed az ötvenéves, evangélikus heteroszexuális pályáját, aki ezen jótulajdonságai mellett saját bevallása szerint tud színházat igazgatni, de akit valami csoda folytán legutóbb a siklósi várból dobtak ki, mert ötvenmillás bukta köthető a nevéhez.... persze az sem úgy volt, abban sem ő a hibás... a milliárdos zrt. nyilván ment volna...

mandulás 2012.11.27. 11:18:10

@Össze kell fogni: Azt megmondhatná valaki, hogy ezzel mi a cél: miért jó, hogy valamit, ami működik, tönkretesznek? Ettől majd mindenki a jobboldali kultúra hyíve lesz? Egyáltalán ez mi? Mi a cél? Kinek lesz ez jó?

Ha valamit ilyen módon erőltetnek, az sose mtetszik a népnek, csak ellenérzéseket vált ki. Tehát ez a nagy nyomulás pont a hazaszeretet, a nemzeti érzület ellen hat. Lásd kokárda, sikerült elérni, hogy évekig aktuálpolitikai felhangja legyen. Tényleg ez a cél? Az Árpád sávos zászlónak is nagyon jót tett jó 70 éve az ismételt átpolitizálás, vagy a turulnak. Miért kell mindennel ezt csinálni, ami a nemzet egységét jelenthetné? Miért kell mindnt megosztani? Nooormális?

kamarti 2012.11.27. 11:18:13

@Össze kell fogni: érdekes, pedig mindenhol elmondja, hogy tömegek járnak a színházába: "a korábbi 5200-zal szemben ma már 13 ezer bérletese van a Csokonai Színháznak".

tass-tass 2012.11.27. 11:19:38

@kovaszos ubulka: 'van egy "tarsadalmi elvaras"'

A társadalmi elvárás most is megvan, hiszen az előadások látogatottak és sikeresen működik az intézmény.

Úgy emlékszem, hogy a Rómeó és Júliát DiCaprio-val is eladták. Sokan fanyalogtak, de azért imádták a fiatalok.

A Lear királyt is eléggé feltuningolta Gothár Péter. Én a tv-ben láttam néhány jelenetet, nem jött be. Viszont beszéltem olyannal, aki kötelező pofavizit miatt nézte meg és azt mondta, hogy előítéletesen ült be a nézőtérre, de "átjött".

Lehet a múltba révedni, a múltat megidézni, de azért néha nem árt egy kis aktualizálás.

TV szörfözés közben volt szerencsém Vidnyánszkynak megnézni egy beszélgetését a várható koncepciójáról(HirTV). Tömören: új repertoár, új színész csapat, vidéki színházak, külhoni színházak vendég szerepeltetése stb.

Hogy ez miért lesz jó, azt nem fejtette ki. pl. nézőszám, jegyárak, üzemeltetési költségek, vendég színházak utaztatása, elszállásolása, etetése, itatása, díszletépítés költsége stb.

Szóval a társadalmi igényre hivatkozni a váltás kapcsán kicsit visszatetsző.

Mindent összevetve, nem szeretem Alföldit, csak elismerem.

dagiiron 2012.11.27. 11:20:52

@mojoking77: Ó, szerintem te maximum elolvastad, de nem értetted a benne foglaltakat. Először úgy hírdettek eredményt, hogy a színház művészei által támogatott jelölt anyagából csak néhány oldalt adtak át a bírálóknak. Mikor kitört a balhé emiatt, akkor gyorsan egy hétvége alatt átolvastak 40 oldalt, s ugyanazt a határozatot hozták. ja, nem előre eldöntött pályázat volt, egy mszps-s képviselő kisfiánal javára..

braue 2012.11.27. 11:21:56

@mojoking77: Még jó, hogy itt vagy te, nagyonokosnak. Elvégre annyira jól vezették a kedvenceid az országot, hogy mindenkitől lemaradtunk. Miért nem téged választottak meg, ha ennyire okos vagy?

dagiiron 2012.11.27. 11:23:36

@kamarti: Persze, persze. Ha tények ellentmondanak neked, akkor neki állsz személyeskedni. A tények viszont, tények, azaz 2007-ben egy MSZp-s parlamenti képviselő kisfia egy kamu pályázaton megkapta a nemzeti színház vezetését.

mojoking77 2012.11.27. 11:24:52

@dagiiron: Erdekes. Ezek szerint ket palyazo volt ugye? Vagy a tobbieknek biztos betomte a szajat a mocskosliberaliskommunistazsido kormany, azert nem vertek a segguket a foldhoz es nm hisztiztek. Annyira faraszto, hogy egyesek nem kepesek latni, gondolkozni, kovetezteteseket levonni, szimplan annyi agyuk van, hogy utogessek a billentyuket, es frocsogjenek bele a vilagba (Igen baratom, rad gondoltam..)

fvipera 2012.11.27. 11:28:34

@Frizuravarjú: büntetésből örökbérlet dörner színházába te félázsiai faszkalap. és nem ér lógni

mandulás 2012.11.27. 11:28:40

@dagiiron: És ezt te jó eljárásnak találod, és örülsz, hogy idén ezt sikerül még látványosabban megismételni.

Nem értelek. Kifejted, hogy menynire bajod van Alföldi kinevezésének körülményeivel. És ezzel érvelsz aMELLETT, hogy most ilyen módon váltsák le Alföldit.

Ebben csúnya logikai bukfenc van.

Vagy, lehet, hogy tisztább lenne azt mondanod, hogy nem a tiszta és szakmai pályáztatást szeretnéd, hanem, hogy az nyerjen -bármi áron- akit te szeretnél. Szabad ilyet is mondani, és akkor nem kell kicsavart, illogikus érvekkel próbálkozni.

dr yetee 69 2012.11.27. 11:29:21

@Anti Anyag: Mondjál tehetséges,jobbos szinházigazgatót!

mojoking77 2012.11.27. 11:29:32

@braue: Emutnyocev ugye? Nezz mar korul kisbaratom, ha 2002-2010 ig eross lejtmenetben voltunk, azota masszivan zuhanunk egy fuggoleges szakadekban. Talalj mar mas peldat. Vagy ilyet nem mondtak a bekemenetes elvtarsaid?

kamarti 2012.11.27. 11:31:11

@dagiiron: ha tudnál bármit Alföldiről (mert gondolom, a színházában nem jártál) tudhatnád, hogy semmi köze az apjához, már felnőtt, ismert színész volt, amikor megismerkedtek.
Amúgy a tények nem mondanak ellent nekem: az egyik oldalon egy sikeres színház külföldön is elismert igazgatója, a másikon meg egy lecsúszott alkoholista, aki már várkapitánynak se jó...

Biztos rosszul döntöttek anno, méltatlan eljárásban. De most biztos jó lesz, hogy kamupályázaton megkapja valaki, aki OV seggevége...

fvipera 2012.11.27. 11:31:47

@kamarti: a nemzeti nem lehet ellenzékben

braue 2012.11.27. 11:32:07

@kamarti: Így van, azért. És nem a jobboldal kezdte. Az Alföldi sem azért kapta, mert jobb volt.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.11.27. 11:37:41

Vidnyánszky volt az, akinek a debreceni előadásait mindenki szidta néhány éve?

braue 2012.11.27. 11:39:00

@mojoking77: Nem szépecsém, nem csak az. '38 -ban közepese erejű ország voltunk, a magyar proli többet keresett mint az olasz. (És még jó pár ország van mait akkor megelőztünk, ma meg rettenetesen lemaradtunk) Aztán itt jöttek a bolsevikok és ma az olasz négyszer többet keres mint a magyar. Pedig az olaszok is elveszettek egy háborút. Az ELTE Lazarus alatt megtalálod a '38-as adatait, amit ráadásul nem is magyarok készítetek.

Az elmúltnyolcévben csak a tótok, lengyelek, észtek, lettek, litvánok előztek meg jövedelemben, pedig a tótok 2003-ban még kétezer dollárral kevesebb GDP-t produkáltak fejenként mint mi, harmadával kevesebbet kerestek, ma meg harmadával jobb a fizujuk.

Köszönjük bolsik az lebaszott magyar életekat!

kamarti 2012.11.27. 11:39:07

@braue: ja, az oviban is az van, hogy a Pistike csak visszaütött... gratulálok! egyre ütősebbek az érveid...
Te anno 2007-ben amúgy ott ültél a bizottságban? Mert gondolom, mind az öt pályázatot áttanulmányozva jelented ki, hogy nem a legjobb pályázatot választották...
(és akkor most tekintsünk el attól a ténytől, hogy most most van és nem 2007, és hogy most hogy működik a Nemzeti, meg hogy működött anno)

kamarti 2012.11.27. 11:40:47

@braue: most bezzeg sorba előzzük vissza a világot...

braue 2012.11.27. 11:41:57

@mandulás: Nem tetszett, hogy elkezdték a bolsik. Mostmár nem lehet nem folytatni.

braue 2012.11.27. 11:44:14

@kamarti: A tény attól még tény marad. Ma nincs olyan, hogy a tótok tíz százalékkal növelik a GDP-t, a lengyelek 7%-kal, mi meg 1-el.

kamarti 2012.11.27. 11:46:08

@braue: na persze, szárnyalunk... te hol élsz? Te is a Parlamentben?

mojoking77 2012.11.27. 11:46:39

@braue: "..Pedig az olaszok is elveszettek egy háborút..."
Azt hiszem a nyavajgas helyett inkabb vegyel a kezedbe egy tortenelemkonyvet, ami leirja Olaszorszag 1942 utani haborus szerepleset.
".. tótok, lengyelek, észtek, lettek, litvánok " Meg jo, hogy ok nem bolsevikok voltak ugye.
Ossze vissza beszelsz, gyakorlatilag minden logikai folytonossagot elkulozve. Nem is igazan tudom, pontosan mi is a bajod, foleg nem ezzel a posttal kapcsolatban mi is faj, az egesz vilagon kivul? Ugye jol latom, hogy te is az a fajta vagy, aki elvarja, hogy a jo dolgok megtortenjenek maguktol, mert az neki jar, es amikor kiderul, hogy egsem ugy tortennek meg a dolgok, mint ahgy azt o megalmodta, akkor az egesz vilag a hibas, de hogy o...? Ugyan mar, az nem lehet...

braue 2012.11.27. 11:48:21

@mandulás: Már leírtam. Akkor megint az lenne, amit a bolsik akarnak. Egyszer azért van az, mert ők uralkodnak, utána mert mások, majd megint azért mert ők. Lenne eszük!

kamarti 2012.11.27. 11:48:34

@braue: de egyébként meg mi a fene köze van ehhez Alföldinek, vagy a Nemzetinek bakker? Ha csak nem az, hogy fele pénzből csinál 2012-ben sokkal jobb (értsd: látogatottabb, elismertebb) színházat, mint anno Balikóék 2007-ben... tényleg kár, hogy nem folytathatták...

kamarti 2012.11.27. 11:51:57

@braue: nem tudom, te hány éves vagy. de ha elmúltál negyven, akkor szégyelld magad, ha nem látod, hogy az elmúlt két évben mi felé tartunk. Nekem már egyszer ez megvolt (bár valamivel lájtosabban), úgy hogy köszi, még egyszer nem kérek belőle, a kölkeimnek meg pláne nem kívánom.

De persze nem vitatkozom veled, ha szted a Nagy Világméretű Bolsi Összefogás juttatta székhez Alföldit.

mojoking77 2012.11.27. 11:52:13

@braue: Arra pedig szepen megkelek, hogy hagyd abba a komcsizast bolsizast, nagyjabol annyira ildomos, mint ha en az osszes magadfajtat lenyilasoznak, neonaciznek. Gondolom az mar nem tetszene

braue 2012.11.27. 11:54:57

@mojoking77: Ahogy elnézem nálad sokkal többet tudok a történelemről. Persze én nem vagyok párthívő, de ostoba se. Úgyhogy ne nekem nyomd a propagandát "elvtárs"!

A logika meg kristálytiszta. Két hosszabb bolsi uralkodás két országcsoporttól végzetes lemaradást eredményezett. Hogy te nem érted, azzal miért dicsekedsz? ezek számszerű tények, nem kamu pártszövegek, amiket te itt terjeszteni próbálsz, minden számszerű alap nélkül.

braue 2012.11.27. 11:55:39

@mojoking77: Fáj? Fájjon! Akinek nem inge........

braue 2012.11.27. 11:57:09

@kamarti: Szerinted jobbat. Szerintem meg nagyon szart. Két előadáson voltam egyik sem tetszett. A tömeg sem annyira ünnepelt, ahogy elnéztem.

mandulás 2012.11.27. 11:58:20

@braue: Továbbra sem értem. Olyanná kell válnod, mint az, akit emiatt ítélsz el? Akkor mi lesz a különbség? Akkor mi fog téged megkülönböztetni attól, ami ellen küzdesz? Hiszen te magad vagy ugyanaz, és a történetben a bolsi csak egy olyan címke, ami értelmét veszíti.

braue 2012.11.27. 11:58:46

@kamarti: Ötvennyolc. És az szégyellje magát, aki azok után amit a bolsik ezzel az országgal tettek, még mindig védi őket. Szar emberek azok kivétel nélkül. És azért tudom, mert éltem alattuk, nem is keveset.

braue 2012.11.27. 11:59:22

@mandulás: Nem kell. De csak a hülye dobja vissza kenyérrel.

braue 2012.11.27. 12:00:11

@mandulás: Egyébként küzd a fene! Leszarom ezt is, azt is. Csak van véleményem.

mojoking77 2012.11.27. 12:02:18

@braue: Jo, akkor jatszuk igy. Az, hog Magyarorszagot porig romboltak 45'-ben majd mindent elhurcoltak az oroszok, csak es kizarolag a magad fajta rohad nyilasoknak koszonheto, ugyhogy verheted a melledet nyugodtan. 1943-ban Sziciliaban partra szalltak a szovetegesek. 1943 kozepen Benito Mussolinit megbuktattak, es olaszorszag kiugrott a haborubol. Onnanatol fogva egeszen 1945-ig tobb nemet hadosztalyt kellett allomasoztatni del tirolban, a szovetseges fenyegetes miatt, emiatt is bukott el az Adernech-i ellentamdas. Ostoba kuluralatlan es meg buszke is magara. Idealis jobbos troll gratulalok....

dagiiron 2012.11.27. 12:04:40

@mojoking77: Barátom, tudod te vagy azon emberek egyike, aki képtelen belátni, hogy a Király meztelen. Véded a védhetetlent. Egy politikai kinevezett az jó, mert te szereted, a másik politikai kinevezett pedig csúnya, mert te nem szereted. Röhejes vagy, tipikus ballibsi hozzállás.

kamarti 2012.11.27. 12:04:45

@braue: nem szerintem jobbat. az oda rendszeresen járó közönség szerint jobbat. Többen vannak, mint 2007-ben. Tudod, a tények.

kamarti 2012.11.27. 12:06:22

@braue: a bolsikat (OV és bandája) te véded barátom. Attól, hogy ők azt mondják magukról, hogy jobboldali pógárok, még nem lesznek azok. Tudod, azt kell nézni, amit csinál, nem azt hallgatni, amit mond.

dagiiron 2012.11.27. 12:06:57

@mandulás: nem szeretenm a politikai kinevezetteket. Rühellem az ilyen megoldásokat. Viszont a tény az, hogy az Alföldi egy kamu pályázaton nyert, ezt ő elfogadta, ezért nem érdemli meg, hogy színházigazgató maradjon (tök mindegy milyen színházat csinált) a szakmaiságra hivatkozva, ugyanis nem ez alapján lett kinevezve.

mojoking77 2012.11.27. 12:07:46

@dagiiron: Jo, hogy elolvastad a hsz-omat, koszonom. Kar, hogy elotte (10:34) nagyjabol leirtam azt, ami miatt hisztizel... Olvass baratom.

dagiiron 2012.11.27. 12:09:16

@kamarti: A tények ellentmondanak neked, mert egyszerűen képtelen vagy a csőlátásodtól észrevenni, hogy a kedvenced egy irányított pályázaton nyert, politikai okokból, s nem szakmai okokból. Ezért nem érdemli meg, hogy szakmai okokból megmaradjon a színház élén. Ennyi.

Éhes_ló 2012.11.27. 12:10:33

Basszátok meg, nem képviseltek senki magatokon kívül, akárcsak a már nevében is hazug milla.
Ti lennétek a nézők? Mind?
Menjetek a fenébe!

Alföldi remélhetőleg repül.
Már régen reptetni kellett volna, de a megfeleléskényszer miatt maradhatott.
Ennyi, majd rajonghattok érte máshol.

dagiiron 2012.11.27. 12:11:17

@mojoking77: Nem, te nem azt írtad, hogy Alföldi, mint politikai kinevezett, ne takaródzon a szakmaiság leplével, az újbóli kinevezése érdekében..

mojoking77 2012.11.27. 12:15:30

@dagiiron: Pedig tehetne, mert tenyleg jo. Hany darabjat lattad? Csak, mert bar a Nemzetirol beszelunk, azert ez megis csak egy szinaz, ahol egyedul az szamit, hogy jo e vagy sem, az emberek menek e az eloadasokra vagy sem. Ezt felaldozni az aktualpolitika oltaran minimum aggalyos, az peddig, hogy ujjal mutogatunk ra, es komcsizunk, inkabb infantilis.

dagiiron 2012.11.27. 12:21:26

@mojoking77: Nem lehet, mert Alföldi a mutyis vezető kijelölés egyik szép példája. Nehogymár olyan embert emeljünk a szakmai kinevezések oltárára, aki képes volt a karrierje érdekében a kinevezésének mutyi szagát elviselni, mert a cél szenmtesíti az eszközt.. Erkölcsileg nem érdemli meg!!!

dagiiron 2012.11.27. 12:23:37

@mojoking77: Mondok egy példát, ha egy pályázó cigányozik, akkor lehet bármilyen tehetséges, bármilyen jó vezető, bármilyen csodát tenne a nemzetivel, nem lehetne igazgató, mert erkölcsileg nincs azon a színten. Ugyanez érvényes a mutyizóra, a cinkelt lapokkal játszóra is.

mojoking77 2012.11.27. 12:28:05

@dagiiron: Visszaolvasod a sajat hozzaszolasodat? Probald meg kivulallokent.
... Nem erdemli meg. Hulye kocsog. Nem lehet es kesz. Nem erdekel mit mondassz, neeeeeeem es keeeesz...
Erzed? Mint egy negy eves gyerek.
Nem lesz. Ez teny, ezen felesleges is rugozni. Majd emegy egy masik nagyobb pesti szinhazba, es felfuttatja azt. Van erzeke hozza, hidd el, a szinhazba jaro emberek nem divatbol szeretik. Neha te is menj el egy egy eloadasra, hidd el jobb moka, mint gondolod. Lehet parodnak is tetszene.. :)

mojoking77 2012.11.27. 12:30:19

@dagiiron: Csak meg egy megjegyzes. Aki valtani fogja, mennyivel lesz erossebb erkolcsi alapokon?

mandulás 2012.11.27. 12:33:29

@dagiiron: szerintem CSAK a szakmaiság számít, és a többi pedig nem. És a pályázat alapján kéne döntenie a bírálóbizottságnak.

kamarti 2012.11.27. 12:34:01

@dagiiron: Persze, anno mindenki hülye és mindenki báb volt a bíráló bizottságban, és hát ugye a döntésüket az idő se igazolta. Amúgy Robival kapcsolatban az apjára hivatkozni.... minimum tájékozatlanság.
Persze te biztos feltartott kézzel visszaadtad volna a megbízatást, mert Balikó hörög egy sort a pécsi lapnak - az nem gyanús, hogy rajta kívül, aki ugye maradni szeretett volna, senki más nem reklamált a pályázók közül?
Persze vannak a tények, meg azok a tények, amik nem téged igazolnak, tehát figyelmen kívül hagyod őket.

kamarti 2012.11.27. 12:44:47

@dagiiron: "lehet bármilyen tehetséges, bármilyen jó vezető, bármilyen csodát tenne a nemzetivel, nem lehetne igazgató, mert erkölcsileg nincs azon a színten. Ugyanez érvényes a mutyizóra, a cinkelt lapokkal játszóra is. "

na, akkor ezzel a jelenlegi körből kizártad Vidnyánszkyt és általános helyettesét Eperjest, valamint Szennyai Máriát, aki saját bevallása szerint nagyon szereti Orbánt (ezt a kijelentést Markó Iván már beárazta, 155 millióra) és a testével védte a hídon, "amikor agyon akarták verni". Művészi teljesítményéről nem sokat mond a Google. Hídvégi Miklóst - a pályáját, a pályázatát - sajna nem ismerem.
Akkor szerinted ki legyen négyük közül? Mindegy, csak ne Alföldi?
(Jól gondold meg, ha másért nem, akkor azért, mert a pár száz misit évente a működésre te adod, már ha adófizető polgár vagy, szóval nem mindegy, hány néző jár oda pénzért...)

fidesz = házmesterek pártja 2012.11.27. 13:06:56

@braue: akkor az olaszok mind éhendöglöttek, te rühes náci?
Mert a szüleim családja akkortájt igencsak nagy nyomorban élt a vitézlő lófaszotok alatt...

Megmondó1 2012.11.27. 13:19:50

@Éhes_ló:
kíváncsi vagyok, mit szól ehhez a 3/3-as édesapád.
Éhes_lóról érdemes tudni, hogy az apja a legaljasabb komcsi besúgó volt...
dehát az alma nem esik messze a fájától...

Emőke1 2012.11.27. 13:19:57

@Muad\\\'Dib: Mondd csak, melyik darabokat láttad? Ha egyet is igen, hogy teltházasak az előadások. Persze ez is csak a "megosztó alak "hibája.

fidesz = házmesterek pártja 2012.11.27. 13:27:10

@Megmondó1: te mindig hazudsz vagy csak most? Ez a nácipalánta már a sokadik, aki szerinted 3/3-as apától származik... Volna egy fogadásom: te még nála is nácibb vagy.

Megmondó1 2012.11.27. 13:36:38

@A fidesz a betegek kiirtására készül:
"sajnos" ezúttal igazat mondok.
Mindamellett nem is hazugság: csodálkozol?? Mi köti össze a fideszeseket? A házmester-effektus=a besúgás

Miről beszélünk???:))))

Éhes_ló 2012.11.27. 13:43:33

@Megmondó1: összetévesztesz pokornival.
De semmi gond.
Az emberálarcod elvesztése mutatja, érveid és morális tartásod hiányát.

kamarti 2012.11.27. 13:52:29

azért az klassz, hogy itt is szakmai alapon megy a vita...

dagiiron 2012.11.27. 13:55:33

@kamarti:

A tények, azok tények, de téged nem zavarnak:

"Balikó szavainak súlyát növeli, hogy egy másik pályázó, Szűcs Miklós, a Budapesti Kamaraszínház igazgatója is hasonlóan vélekedik. Szűcs a Hírszerzőnek leszögezte: semmi kétsége sincs afelől, hogy a fénymásolási kavarás szándékosan történt, elmondása szerint vele azt közölték, hogy a kihagyott részekre semmi szükség sincsen."

blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=lambert&pid=10372&blog_cim=Alf%F6ldi%20gy%F5zelme

dagiiron 2012.11.27. 13:56:58

@mandulás: persze, csak a szakmaiság számít. Ezért kellene Alföldinek szépne venni a kalapját, ugyanis ő nem szakmai alapon lett igazgató, hanem egy mutyi pályázat alapján, így nincs erkölcsi alapja szakmaiságra hivatkozni.

dagiiron 2012.11.27. 13:59:06

@kamarti: Alföldi se legyen, mert tiszteségtelenül nyerte el az igazgatói széket. De tudom ez nem számít, mert ő olyan nagy művész....

dagiiron 2012.11.27. 14:01:15

@mojoking77: Nézd vissza a hozzászólásaidat. Kit érdekel, hogy cinkelt pályázaton nyert, kit érdekel, hogy csaltak az érdekében, Én szeretem, ezért maradjon ő..... Ennyit az erkölcsi értékeidről.

Mourinho már nem a király 2012.11.27. 14:04:18

Szomorú ennyi gyűlölködést olvasni a kommentek közt.
Make love, not war!!

Amugy mind a két pályázó nagykutya a színház világában. Tudnátok mondani 9 olyan kompetens embert, akik közül egyiket sem lehet kapcsolatba hozni Alföldivel vagy Vidnyánszkyval? Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs lezsírozva a dolog, csak azt, hogy aki vádaskodni akar, az mindig talál valamit, amibe bele lehet kötni.

Én személy szerint egyikükért sem vagyok oda, de attól mondjuk nem félek, hogy nem lesz néző a Nemzetiben.

mojoking77 2012.11.27. 14:10:16

@dagiiron: Bocs, de utananeznel a kedvemert a google.hu-n egy kifejezesnek? Ird be a keresobe, hogy Funkcionalis Analfabeta. Remelhetoleg fel fog hozni egy ket linket. A wikipedia-s valoszinuleg jo is lesz. ha megvan allj a tukor ele, es probald ugy felolvasni, hogy neha sajat magadra is nezel, csak mert rolad is szol. Egesz egyszeruen nem vagy sajnos kepes felfogni egy harom soros kommentet, vagy mar annyira bele vagy fordulva a sajat magad es egy ket hasonszoru megmondoember altal keltett viharba, hogy meg ha lenne is mas gondolatod, egyszeruen keptelen vagy leirni. Nem tudom melyik a szanalmasabb. Megprobaltam veled ertelmesen tarsalogni, de sajnos ugy tunik, erre nem mindenki kepes..

Megmondó1 2012.11.27. 14:18:38

@dagiiron:
igen, nagy művész.
Az a gond, hogy ez a vidnyánszky meg egy senki.
Ha egy akkor kvalitás jelentkezne az Alföldi ellenében, mint ő, akkor lenne értelme a pályáztatásnak: akkor el lehetne fogadni azt is, hogy a másik oldalról jött.
De ez a vidnyánszky nem más mint egy kis ukrajnai paraszt

Megmondó1 2012.11.27. 14:27:19

@mojoking77:
ismertem apádat, jó megbízható besúgó volt..
gátlástalanul jelentette fel a barátait.

mojoking77 2012.11.27. 14:28:32

@Megmondó1: Most akkor ki hablatyol?
Vege a tanitasnak kispajtas? Szaladj gyorsan haza inkabb lecket irni.

mandulás 2012.11.27. 14:31:46

@dagiiron: de szakmailag ott van a szeren. És most pályázik egy posztra. És egy testületnek szakmai alapon kéne elbírálnia a pályázatát, éppúgy, mint a többi beérkező pályázatot.

És szakmai alapon a pályázatok közül a legjobb íróját kéne kihozni győztesként.

Egyébként az is jó kérdés, hogy mennyire is volt mutyi az ő korábbi kinevezése. Láthatjuk, hogy pl. Balikó annak ellenére, hogy jó színész, nem alkalmas ilyen nagy egységek vezetésére, korábban is írták már, hogy bebukott sokkal kisebb projekttel is.

Megmondó1 2012.11.27. 14:34:05

@mojoking77:
te.
Milyen érzés, hogy apád a legaljasabb gerinctelen besúgó volt?

mojoking77 2012.11.27. 14:40:35

@mandulás: Igaz. De mar mashol masok is megirtak, hogy a Nemzeti vezetese altalaban partfunkcionalitas. MAs kerdes, hogy Alfoldivel egy tul jo igazgato ullt a szekbe, mint korabban irtam, ezert nem mertek eddig hozzanyulni.
Teljesen felesleges ezen rugozni, ez csak egy epulet, raadasul nem is a legjobb. Van sok mas szinhaz is Pesten es az orszagban, nem hiszem, hogy annyira letszukseglet lenne barkineki is , hogy a Nemzetibe kelljen menni egy jobb darab megnezeseert. Vanak poziciok, melyek partkatonakkal valo feltoltese sokkal fajobb a lakossag szamara..

kamarti 2012.11.27. 14:50:13

@dagiiron: ők négyen pályáztak. közülük kell választani.

kamarti 2012.11.27. 14:57:03

@dagiiron: én végigolvastam a cikket. Balikó perrel fenyegetőzik. De nem hallottam róla, hogy történt volna feljelentés vagy bármi. Te igen?
Második kérdésem: te felálltál volna a nyertes helyében?
Harmadik kérdésem: most vajon megkérdezik-e a társulatot, kit támogat? (vagy legalább a köztudottan jobbos társulati tagokat)

dagiiron 2012.11.27. 15:16:19

@kamarti: Ez egy teoretikus kérdés, ugyanis, én nem vennék részt úgy egy pályázatban, hogy már előre le van vajazva számomra a poszt. Ugyanis tiszteségtelennek tartom a többiekre nézve. De, ha nem tudtam róla, hogy ez nem egy igazi pályázat, mert bármi történik, akkor is engem neveznek ki, majd kiderül, hogy a többieket megalázták. lsd. a másik pályázónak mondottakat, akkor nem vállalom el a posztot, mert úgy nem a szakmai hozzáértésem, hanem a politikai hátországomnak köszönhetném az állást.

Miért tett volna feljelentést? Mit ért el volna? Egy színházigazgatói pályázat sunyiságai nem BTK kategóriák.

dagiiron 2012.11.27. 15:17:43

@kamarti: Pofátlanságnak is tartom, hogy Alföldi most a szakmaiság jelszavával pályázik, miközben 2007-ben egy számára lezsírozott pályzatot írtak ki, s "nyert" el.

dagiiron 2012.11.27. 15:19:36

@kamarti: A fenntartó esetében nem érdekelne, hogy mit akar a társulat. csak most se érdekeljen senkit, mert most sokan példálóznak a társulattal.. Most számítana, akkor nem számított..

mandulás 2012.11.27. 16:35:54

@dagiiron: De ezt egyébként mi támasztja alá? Komolyan érdekel, mert látom, hogy ezt írod, csak nem tudom az okát.

Milyen tények támasztják ezt alá?

Mert az világos, hogy a másik pályázó gyengébb volt. Mi az, ami miatt mégis ezt mondod?

dagiiron 2012.11.27. 16:53:38

@mandulás:

Pl.
"Balikó szavainak súlyát növeli, hogy egy másik pályázó, Szűcs Miklós, a Budapesti Kamaraszínház igazgatója is hasonlóan vélekedik. Szűcs a Hírszerzőnek leszögezte: semmi kétsége sincs afelől, hogy a fénymásolási kavarás szándékosan történt, elmondása szerint vele azt közölték, hogy a kihagyott részekre semmi szükség sincsen."

Tehát nem csak egy pályázó volt, aki olyan jelzéseket kapott, hogy tök mindegy mit írt a pályázatában..

Frizuravarjú 2012.11.27. 17:24:29

A sok barom rajongóját oda kéne mellé akasztani. Még nálatok odahaza izraelben is rég rágyújtották volna a színházát a köcsögre.
Méghogy Nemzeti...
Szégyen, hogy ennyi ideig garázdálkodhat egy degenerált perverz állat a Nemzet színházában!

kamarti 2012.11.28. 17:58:03

@dagiiron: ne haragudj, de te vagy álszent vagy vagy ostoba.
Ha beadsz egy pályázatot, aminek a lebonyolításában valami malőr keletkezik, amit a lebonyolító javít menet közben és te nyersz, akkor felállsz, hogy kösz mégse? Sutba dobva a pályázatba fordított munkádat (meg a munkatársaidét!!!) és egy olyan lehetőséget, ami miatt - feltehetően legjobb tudásod szerint - harcoltál?
Értem. Akkor ezek szerint az lenne a tisztességes, ha azok az iskolák is lemondanának a fejlesztési támogatásról, akiket majd kisorsolnak (!), mert ugye egy pályázati malőr megoldásaként ezt okoskodta ki az NFÜ vagy az NGM.

A mostani "tisztességes" eljáráshoz egy újabb adalék: a Vidnyánszky Attila elnökölte MTT épp ma vette fel a soraiba az Állami Operaházat, aminek az élén ugye az az Ókovács áll, aki majd értékelni fogja bizottsági tagként Vidnyánszky vezetői pályázatát.
Van bőr a pofájukon, na.

@Frizuravarjú: te nyilván egy frusztrált barom vagy, aki még életében nem járt színházban, nemhogy a Nemzetiben. Azért azt ugye tudod, hogy ha névtelenül is, de vastagon becsületet sértesz, de bátorság mintaképe, te.

kela-bá 2012.11.28. 21:29:59

@Reggie: " Ez most mire példa?"
Kösz, hogy reagált a bejegyzésemre. Két embert hasonlítottam össze, egy apróságon keresztül. Szerintem mindegy, hogy ilyen vagy olyan "izmus" van, emberek "csinálják". Jó egészséget Önnek !

kela-bá 2012.11.28. 21:43:13

@mojoking77: Köszönöm, hogy reagált a bejegyzésemre, jó egészséget, és sok sikert kívánok Önnek az életben !

mojoking77 2012.11.29. 10:53:41

@kela-bá: Koszonom, es viszont kivanom. Sajnalom, hogy kicsit nyersen kellett a valosagra raebresztenem.. Udvozlettel:

Frizuravarjú 2012.11.29. 22:04:34

@kamarti: Szopjátok le egymást, beteg állatok. Amúgy három színházba van bérletem, te majom. De a Nemzetibe nem teszem a lábam amíg ez az okádék fosnyaló perverz féreg ott tenyészik!

Nils. H 2012.12.03. 19:30:21

@states1: @Vipera01: @tesz-vesz: @Haragosi: @Reggie: @==T==:

Ti mely darabokat láttátok az elmúlt 5 évben a Nemzetiben?

Idióták.

Nils. H 2012.12.03. 19:31:35

@Frizuravarjú: Te nelyik darabot láttad a Nemzetiben az elmúlt 5 évben? Ja, hogy egyiket se, és azt se tudod, hogy miről beszélsz?

Vipera01 2012.12.03. 20:28:46

@Nils. H: Nem budapesti vagyok, de ha az lennék, sem tenném be a lábamat, amíg Alföldi az igazgató.

Nemcsak arról lehet véleményt mondani, amiről van személyes tapasztalata az embernek, pl. kábítószer, nácizmus, kommunizmus. A legtöbb ember anélkül ítéli el, hogy megtapasztalta volna.

Frizuravarjú 2012.12.05. 09:39:57

@Nils. H: Te nem tudsz olvasni, csak böfögsz, köcsög?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.01. 16:44:54

@Nils. H: több emberrel találkoztam már akik látták, és mind azt mondja mint én

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.01. 16:47:02

@dr kíváncsivagyok: hát aki idehívja a romákot az biztos hogy nem tudja

ez amúgy egy mélye szeretet, a hazaszeretet, amit ti nem igazán éreztek olyan mélységébe, mint a nemzetiek, nálatok kihal annyival hogy drukkoltok a magyarnak az olimpián
süti beállítások módosítása