HTML

Facebook

Alföldi Újra

Közönségkampány azért, hogy újra Alföldi Róbert legyen a Nemzeti Színház főigazgatója

Friss topikok

Kontakt

kontakt: alfoldiujra(kukac)gmail(PONT)com

2013.02.05. 04:01 alfoldiujra

Változnak az idők

"És nem lehet elég semmilyen politikai akarat, fenntartói szándék vagy szakmai felkérés. Ha a társulat nem akar téged, nem akar változást, nincs értelme próbálkozni. Egy társulattal szemben nem lehet színházat csinálni. A társulat szent dolog. Egy világ, amelyet fejet hajtva kell megközelíteni. Nem fogok szembemenni velük. "
Vidnyánszky Attila, 2003.

Vidtorocsik.jpg
"Barátom Vidnyánszky Attila, az általa rendezett Szarvassá változott fiúval járok tájolni, de az, hogy tisztelem nem azt jelenti, hogy rá voksoltam. Egy alkalommal, amikor épp Debrecenben játszottam, a vacsoránál neki is elárultam, hogy világossá tegyem, Alföldi Róbertre fogok szavazni. Azt is hozzátettem, hogy tisztelem, szeretem, becsülőm őt is és a munkáját is, de engem delegált a társulat, hogy képviseljem, és nem fogadtam volna el a kollégáim felkérését, ha nem értenék egyet a véleményükkel. Most a nagy nyilvánosság előtt is kijelentem, hogy Alföldi jól csinálta azt, amit csinált, és őt szerettem volna igazgatómnak. Most kezdte a legjobb formáját hozni a Nemzeti Színház, most ért be az eddigi munka "
Törőcsik Mari, 2012.

(forrás:
http://szinhaz.hu/szinhazi-hirek/49760-igazabol-uvolteni-szeretnek-torocsik-mari-a-nemzeti-palyazatrol
http://nol.hu/archivum/archiv-119075

Szólj hozzá!

Címkék: társulat Törőcsik Mari Nemzeti Színház Alföldi Róbert Vidnyánszky Attila


A bejegyzés trackback címe:

https://alfoldiujra.blog.hu/api/trackback/id/tr525063419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása